Restitutiebeleid
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, ga je naar onze contactpagina en vertel je ons wat er precies aan de hand is, zodat we de retour/terugbetalingsprocedure kunnen starten.
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over een retourzending.
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Als je een beschadigd product ontvangt, neem dan contact met ons op en stuur ons zo snel mogelijk een video. Dan kunnen we het probleem voor je oplossen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Hartelijk dank.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, ga je naar onze contactpagina en vertel je ons wat er precies aan de hand is, zodat we de retour/terugbetalingsprocedure kunnen starten.
Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over een retourzending.
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Als je een beschadigd product ontvangt, neem dan contact met ons op en stuur ons zo snel mogelijk een video. Dan kunnen we het probleem voor je oplossen.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen en zodra de terugzending is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
We brengen je op de hoogte zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en laten je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.
Hartelijk dank.